Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~bimsalabim | użytkownik

imię i nazwiskoBeata adresRzeszów zarejestrowany17.02.2007 @13:18:12 ostatnio na stronie07.07.2017 @23:06:13




kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwhttp://beatajarzyna.blogspot.com/ Gadu-Gadu810318
digarty152 komentarze1256 posty na forum3 newsy2

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~FRYZZO    01.03.2010 @23:55:54
DZIęKI BEJBINKO
~FRYZZO    01.03.2010 @00:01:13
~myduo    15.02.2010 @17:46:56
wszystko takie było niebieskie !
~myduo    15.02.2010 @15:44:25
~beleczka    09.02.2010 @23:00:58
(:
~daeRyraM    02.02.2010 @19:11:41
niesamowite profilowe;]
~DZADZA    18.01.2010 @19:47:45
dziękuje
p/s wycinek pewnej całości /2/ powstał w Rzeszowie)

hihihihi
~beleczka    11.01.2010 @16:20:23
(:
~dzero    09.01.2010 @23:42:07
noc jest miła.
w nocy dobrze się robi.
kolory.
czasy.
światło.
wszystko.
_______
?
~daeRyraM    04.01.2010 @21:41:00
;*
~beleczka    29.12.2009 @20:16:06
mam słabość do ukazywania golasów (:
~daeRyraM    22.12.2009 @23:27:51
;D
~czerstFy    18.12.2009 @22:38:08

~beleczka    14.12.2009 @21:52:02
(:
~gemox    11.12.2009 @15:49:23
skomentujesz mi coś ?
~jizobosatsu    06.12.2009 @21:26:05
nie wiem mała. moze jak zalicze pierwszy semestr ale dziekuje za komentarze zrobilo mi sie mmilo
~annakrawiec    05.11.2009 @09:58:29
~daeRyraM    27.10.2009 @21:11:27
;*
~daeRyraM    26.10.2009 @19:10:22
tylko dwa mam;]
~daeRyraM    25.10.2009 @19:13:54
;* fajnie, że się kolory podobają;D
~annakrawiec    18.10.2009 @21:59:09
)
~daeRyraM    14.10.2009 @20:29:53
o! a to w sumie ciekawe... może dlatego, że nad przestrzenią zwisa coś na podobieństwo kolców?
~daeRyraM    12.10.2009 @15:54:04
;D
~BOBO8    11.10.2009 @19:32:03


... dzięki
........ przejrzalem całą galerię i wybrałem jeden dig co jest za wszystkie nie byłem tak powściągliwy w ocenie jak Ty uwielbiam las może się w nim spotkamy
~daeRyraM    11.10.2009 @01:04:05
uuuuu dzięx XD

;*
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 10 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt